Mogyoróhegy duplán is.

Mogyoróhegy a kedvenc helyem a Visegrádi-hegységben,nem csak azért mert ott van a Madas László Erdészeti Erdei Iskola és a Tábor,hanem azért is,mert Mogyoróhegyen rengeteg Tanösvény és az Erdészek Parkja is itt található.Mogyoróhegyen vannak hűs vizű források,fából faragott játszóterek,egy igazi függőhíd,az Erdei-vándorvadaspark mozgalom táborozóhelye,található egy kicsiny erdei tó,és Miska Erdész háza mellett.Mogyoróhegyen tágasan nagyok és szépen gondozottak a kaszálók,ahol nagyon sok a vadvirág.Élnek a réteken szigorúan védett növények is.Mogyoróhegyről olyan szép az egész Börzsönyre a kilátás,hogyha megtehetném egész évben mindig csak azt nézném.Azt is szeretem Mogyoróhegyben,hogy arrafelé nincs nagy turista tömeg.Mogyoróhegyen csend van,és mindig szól a madár rádió.Kicsi korom óta megyünk rendszeresen Mogyoróhegyre..Olyan SZERETEM klímája van...

dsc_2075.JPG

Az elmúlt két hétben kétszer is voltunk arra,elvittük Csipesz kutyámat is,akinek megmutattam a számomra legkedvesebb helyet.

Erről írtam Naplót Nektek..A Naplómhoz a fotókat Anya fényképezte..Fogadjátok szeretettel...

dsc_2445.JPG

Csipesz kutyám és én..

dsc_1983.JPG

Levente öcsém.

dsc_1949.JPG

Sokszor gurultam le a kaszálón,ami  Csipesz kutyámnak nagyon tetszett.

dsc_1972.JPG

A játék után.egy kis erdészeti sétát tartottunk..Apa az őszi mezei virágokról tanított.

dsc_2033.JPG

Megbeszéltük azt is,hogy mennyire fontos az erdő védelme.

dsc_2035.JPG

Beszélgettünk a vízi világról.

dsc_2037.JPG

Elmentünk a Dorottya forráshoz is.

dsc_2045.JPG

Mivel Csipesznek nagyon tetszett Mogyoróhegy,a következő héten megint elmentünk oda.Igaz délelőttre kellett volna,mert akkor volt az Erdők napi rendezvény de sajnos az öcsém reggel nagyon köhögött.így azt mondták a szüleim,hogy nem biztos,hogy megyünk a hegyekbe.Délutánra egy kicsit javult Levente köhögése, és azt kérte folyamatosan Apától,hogy menjünk Visegrádra,ezért Aa elvitt minket Csipesz kutyámmal együtt.

dsc_2446.JPG

dsc_2447.JPG

Csipeszt, Apa tanította a viselkedésre, mert a kutyám kiállításra fog menni majd ennek a hónapnak a végén.

dsc_2121.JPG

Amíg Apa tanította Csipesz kutyámat,addig az öcsémmel sokszor legurultunk a kaszálón.

dsc_2090.JPG

és sokat néztük a gyönyörű tájat..

dsc_2145.JPG

Visszafelé,találtunk őszi kikericset ami szigorúan védett virág.

dsc_2165.JPG

Megcsodáltam az őszülő fákat,mert nagyon szeretem,az októberi erdőt.Nekem az október hónap a legkedvesebb az erdőben,mert akkor olyan nagyon sok színű.

dsc_2154.JPG

Ugye milyen szép Mogyoróhegy a Visegrádi-hegységben??? Menjetek nézzétek meg..Én nagyon szeretem,mert nekem maga a nyugalom.

A bejegyzést szerkesztette: Kiss Máté Zalán kis-Erdész blogíró és szálkásszörű tacskótulajdonos.