Táborban jártam Visegrádon..

Fogadjátok SZERETETTEL,Naplómat,életem első igazi Táboráról,a Visegrádi Madas László Erdészeti Erdei Iskolából,ahová elmehettem egy hétre..Nagyon jól éreztem magam..és szuper jó programokban lehetett részem.

Sokat most nem írok,mert a Naplómban részletesen leírtam mindent,olvassátok Szeretettel!

 

Köszönöm szépen Mindenkinek,aki segített Benne,hogy elmehessek Visegrádra.

Képzeljétek Július elsején Kiss Bea néni jóvoltából szerepelhettem a Kossuth Rádió Szombat Délelőtt című műsorában.

A műsort itt érhetitek el.Rögtön a hírek után,indul a beszélgetés Visegrádról..Hallgassátok meg..

http://www.mediaklikk.hu/radio-lejatszo-kossuth/?date=2017-07-01_10:00:00&ch=mr1

Köszönöm Kata néninek,Györgyi néninek,Csabának,Rebekának,és Zsófinak meg Laurának,hogy vigyáztak rám.

Köszönöm Locskai Borcsinak,hogy ott volt velem.

Kiss Bea néninek meg a riportot és azt,hogy segített abban,hogy a tábor végén pénteken hazajussak,Anyával együtt..

Kiss Máté Zalán