Kismaros

Először is MINDENKINEK szeretném én is megköszönni,hogy elmehettem a szüleimmel Kismarosra nyaralni.A Nyaralás alatt nagyon jól éreztem magam,és erről írtam részletes Naplót Nektek! A Szüleimnek  nagyon köszönöm,hogy elvittek Szlovákiába is,nem is egyszer,a nyaralás alatt.Nagyon szeretem a Felvidéket és Szlovákiát.

A Naplómat fogadjátok szeretettel,az idén nyári nyaralásról...A fotókat Anya: Tóth Dóra készítette.

dsc_1115.JPG

dsc_0167.JPG

dsc_0181.JPG

dsc_1116.JPG

dsc_0367.JPG

dsc_0374.JPG

Ennyire örültünk,hogy felmehettünk a Nova Hola tetejére.( Anya meg én)

dsc_0402.JPG

Az öcsém is nagyon bátor volt,szerintem Apa is jól érezte magát.

dsc_0389.JPG

dsc_1117.JPG

A Habakuky parkban még sárkány is volt..

dsc_0444.JPG

dsc_1118.JPG

A Bányászati Múzeum

dsc_0566.JPG

A Bertalan akna bejáratánál elénekeltük a Bányász Himnuszt.

dsc_0599.JPG

Majd leszálltunk a bányába,ahol valaha ezüstöt bányásztak.

dsc_0627.JPG

Nagyon tetszett az egész.

dsc_0622.JPG

dsc_1119.JPG

dsc_0592.JPG

Kaptam a szüleimtől Szlovákia térképet is,aminek nagyon örültem.

dsc_0642.JPG

dsc_1120_2.JPG

A Domica barlangban.

dsc_0671.JPG

dsc_0681.JPG

A Cseppkövek gyönyörűek voltak.

dsc_0689.JPG

A Styx folyó mellett..

dsc_0703.JPG

dsc_0742.JPG

dsc_1121.JPG

dsc_1122.JPG

Sajnos nagyon hamar  vége lett a nyaralásnak..Amivel csak ez volt a baj illetve a nagyon nagy kánikula,amit nagyon nehezen bírt elviselni a család,de legfőképpen az öcsém Levente.Aminek nagyon örültem,hogy a Moson Patak Vendégházat,felszerelték klímával.Ez nagyon jól jött azon a két napon amikor nem nagyon mentünk sehová.

dsc_0484.JPG

Nagyon jól éreztem magam Kismaroson,a kertes házas nyaralóban.Nyáron mindig várom azt a hetet,amikor a panel lakásból,pihenni megyünk olyan helyre,ahol csend van és jó nagy kert.Nem szeretek panel lakásban élni,mert itt nem minden szomszéd rendes,és nagyon sokan hangoskodnak.

Már várom a jövő nyarat,jó előre,és remélem Anyáék megint elvisznek egy hétre egy kertes házba,hogy kipihenjem az eltelt évet,amit a panel lakásban kellett eltöltenem.

Nagyon köszönöm még egyszer Mindenkinek,hogy elmehettem a testvéreimmel és a szüleimmel nyaralni..

Írta:. Kiss Máté Zalán a blog írója

(fotók: Tóth Dóra,az édesanyám)