Csipesz (Iksz Vom Schwarenberg)

Van egy kutyám Csipesz..Csipesz egy eredeti szálkásszőrű tacskó.Már régóta kérem Anyáékat,hogy ha már Erdésznek készülök,had lehessen egy vadászkutyám,olyan amit én is el tudok látni,most is 11 évesen.Olyan ami a sétálásnál nem rángat,hallgat rám,túrázik és az erdőt járja velem,de legfőképpen nem rágja meg a könyveimet,az iskolai dolgaimat.Szóval egy igazi társat,aki majd a munkámban is segít majd egyszer.Olyan kutyát szerettem volna mint Snapsz,Koncz Antal nyugalmazott kerületvezető erdész kutyája Visegrádon.

Anya egy napon most augusztusban azt mondta,hogy lehet,hogy kaphatok egy szálkásszőrű tacskót,mert adódott egy lehetőség,és még az Obornak-i táborom előtt egy nappal,elmentünk Heves megyébe Fedémesre.

Egyébként is nagyon jó voltam a nyáron,szerintem is nagyon megérdemeltem.

Így lett egy kutyám Csipesz (Iksz Vom Schwarenberg)

dsc_0905_2.JPG

Csipesz kutyámról írtam Nektek Naplót..Olvassátok szeretettel..

dsc_1132.JPG

Csipesz kutyám már járja velünk az Erdőt is..dsc_1022.JPGLeírtam azt is,hogy miért jó ha szálkásszőrű tacskója van az embernek.

dsc_1133.JPG

Remélem Csipesz kutyám sokáig velem lesz..Most még ilyen kicsi..

dsc_1054.JPG

és sokat szeret aludni..

dsc_0916.JPG

Majd ha megnő akkor remélem tudok vele segíteni a Pilisi Parkerdőben is az Erdészeknek,mert Csipesz kutyám,tulajdonképpen vadász munkakutya..Ha meg majd én is Erdész leszek valamelyik Erdőgazdaságnál,akkor majd hivatalosan is járhatja társamként az ERDŐT.

Csipeszről rendszeresen írni fogok Nektek itt a blogomban.

Köszönöm,hogy olvastátok a bejegyzésem.

Kiss Máté Zalán az Erdő Lélek blog írója

20935010_1560129307395732_6078814658069737832_o.jpg