IV.Parkerdő Kupa - Fakitermelő verseny

Mindenkitől elnézést kérek,hogy áprilisban nem írtam Naplót,de az utóbbi hónapban nagyon sokat tanultam az iskola miatt. Hétvégenként meg ha tehettük,az erdőt jártuk,mert Apa mostanában nagyon sokat dolgozik,és Ő is az Erdőben tudja a legjobban kipihenni magát,ahogy én is.

Szombaton Pilisszentivánon jártam, Brandhuber Ádám a Pilismaróti Erdészet vezetője meghívására, a IV.Parkerdő Kupa Fakitermelő Versenyen, mert szerinte is már itt az ideje, hogy ha már Erdésznek készülök,akkor belekóstoljak egy kicsit a Fások világába is.

Erről írtam Naplót Nektek,fogadjátok SZERETETTEL a krónikámat.

dsc_6667.JPG

A Naplóm mai bejegyzése:

img_20180515_164741.jpg

A Valkói Titánok

dsc_6668.JPG

Ildikó néni,Mihály és idősebb Mihály bácsi,és Péter bácsi. Idősebb Mihály bácsi 70 éves és még mindennap kijár az erdőbe vágni. Nagyon tisztelem Őt miatta,de a többi Valkói Favágót is.

dsc_6706.JPG

Kiss Boglárkával a Budakeszi Vadaspark asztalánál. Bogi környezeti nevelő és Erdőmérnök.

dsc_6684.JPG

img_20180515_164801.jpg

Brandhuber Ádámmal a Pilismaróti Erdészet vezetőjével.

dsc_6686.JPG

Lujó finomságai..

dsc_6688.JPG

img_20180515_191256.jpg

STIHL bemutató..

dsc_6699.JPG

Nekem nagyon tetszett..

dsc_6690.JPG

A gépek.

dsc_6693.JPG

Mészáros Péter erdőmérnök konferálja a Fakitermelő versenyt.

dsc_6679.JPG

Valkó I.Csapata

dsc_6714.JPG

Kajon Jánossal a Valkói Erdészet műszaki vezetőjével.

dsc_6729.JPG

Vodnák Laci a Bajnai Erdészet kerületvezető Erdésze, Apa meg én.

dsc_6730.JPG

img_20180515_191145.jpg

Felálltak a Csapatok.

dsc_6745.JPG

Remélem hamarosan azaz két év múlva ide járhatok,majd Középiskolába.

dsc_6743.JPG

A Parkerdő Kupa Díjátadói.

dsc_6747.JPG

A Dobogósok. Bajna I. - Gödöllő és Sopron Roth Szakgimnázium.

dsc_6761.JPG

Nagyon szépen köszönöm,a meghívást Brandhuber Ádámnak,és Mindenkinek a sok kedvességet amivel fogadtak engem a Fakitermelő Versenyen.

Remélem,hogy elmehetek az Országos döntőre is,Bábolnára majd.

A bejegyzést írta: Kiss Máté Zalán a kis-Erdész.

A fotókat készítette: Tóth Dóra (Anya)

Köszönöm,hogy elolvastátok a bejegyzésem.