Zalán Naplója - Erdészeti táborban jártam Obornakon.

A tavasszal volt egy pályázat amit a Zalaerdő Zrt írt ki,azoknak a  gyerekeknek akik szeretik az erdőt,és szeretik az erdőt rajzolni.Én is indultam a pályázaton,igaz nem rajzoltam,hanem a Naplómmal és a blogommal indultam.Képzeljétek el,a Zalaerdő Zrt pályázatán jó eredmény értem el,és elmehettem Obornakra táborozni a Nyitnikék Erdészeti Erdei Iskolába,egy hétre.Nagyon boldog voltam és egész nyáron Obornakot vártam.

Obornak Zala megyében van,szóval jó messzire Budapesttől,és én voltam az egyetlen gyerek aki a fővárosból érkezett az Erdei Iskolába,táborozni,augusztus 14.-e és 18.-a között.

odornak.jpg

(kép: Zalaerdő Zrt)

Az Erdészeti Erdei Iskola honlapja ahol jártam.

http://www.zalaerdo.hu/hu/nyitnikek-erdei-iskola/bemutatkozas-nyitnikek-iskola.html

Sajnos most képek nincsenek,mert nagyon messze táboroztam az otthonomtól,de volt a Táborban a Kanizsa Tv,és remélem,hogy a riportjukat majd meg tudom osztani itt a blogban,egyébként megmutattam nekik a Naplómat is.

Írtam Nektek Obornakról,ami gyönyörű hely..Fogadjátok szeretettel..

dsc_1123.JPG

dsc_1124.JPG

dsc_1125.JPG

dsc_1126.JPG

dsc_1127.JPG

dsc_1128.JPG

dsc_1129.JPG

dsc_1130.JPG

dsc_1131.JPG

Nagyon jól éreztem magam Obornakon az Erdészeti Erdei Iskolában. Köszönöm a Zalaerdőnek, Noémi, Anikó és Anita néninek,hogy vigyáztak rám ennyire távol az otthonomtól.Örülök,hogy eljuthattam,Zala megyébe is,és mást is láttam a Pilisen,a Visegrádi-hegységen,a Budai hegyeken és a Börzsönyön kívül.Gyönyörűek a zalai erdők.Remélem eljutok még arra a jövőben is.

Remélem az idei ERDŐVARÁZS napokon találkozni fogok az iskola környezeti nevelőivel,és meg tudom mutatni nekik a vadászkutyámat Csipeszt.

Még egyszer nagyon szépen köszönök mindent.

Írta: Kiss Máté Zalán az Erdő Lélek blog írója

dsc_1054.JPG

Köszönöm,hogy elolvastátok a bejegyzésem.