Zalán Naplója - Negyedik fejezet

Zalán vagyok..11 éves és autista..írok nektek naplót a napjaimról,az életemről de legfőképpen az erdei kalandjaimról,túráimról..Úgy ahogy én látom a világot,és úgy ahogy meg tudom fogalmazni..Sajnos az autizmusom,a kommunikációm egy kissé korlátozza,evvel teljesen tisztában vagyok..De azért megpróbálom a Napló írást,vagyis már nem próbálom..hanem teszem..Anya itt a blogban megosztja a kalandjaim...Remélem sokan el fogjátok olvasni..Szeretettel írom Nektek..

Az Erdész kalandok folytatódnak. Az Erdővarázzsal,a Hoffmann kunyhóval és az Erdők Hetével,amikor megismertem a Visegrádi Madas László Erdészeti Erdei Iskolát,voltam a KEFAG Zrt-nél a Vackor Várban,illetve jártam a Spartacus ösvényen,a Hirsch Oromnál,és Dobogókőn is.Ja és a Prédikálószék kilátójának átadásán.

72.JPG

73.JPG

75.JPG

76.JPG

77.JPG

78.JPG

79.JPG

80.JPG

81.JPG

82.JPG

83.JPG

85.JPG

86.JPG

87.JPG

88.JPG

89.JPG

84.jpg

90.JPG

91.JPG

92.JPG

93.JPG

94.JPG

95.JPG

96.JPG

97.JPG

98.JPG

99.JPG

100.JPG

101.JPG

102.JPG

103.JPG

104.JPG

105.JPG

106.JPG

A Naplóm első kötetét 106 oldalnál befejeztem. Utána a második kötetet kezdtem el írni,aminek a címe:Egy Zalán Naplója- Kalandok a hegyek között. Szerintem a Napló kötetem végére,már nagyon szépen írok,sokkal jobban rajzolok és fogalmazok.Legalábbis,Anyáék ezt mondják,de szerintem is.Köszönöm szépen az ERDŐ-nek,hogy ennyit segít nekem,mert nagyon sokat tanultam általa.Köszönöm az Erdőben dolgozóknak,hogy olyan kedvesek velem,az Erdészek és az Erdőmérnökök nagyon jó emberek.Persze köszönöm Anyának és Apának,hogy ennyit visznek engem és öcsémet a természetbe,mert én ott érzem a legjobban magam.

A bejegyzés szerkesztője: Kiss Máté Zalán

Köszönöm hogy elolvastátok a bejegyzésem.Most már itt a blogban a Naplóm,teljes első része olvasható.Remélem hírét viszitek..

Üdv Nektek: Zalán