Zalán Naplója - Kerékpár és Kamion

Sziasztok! Ne haragudjatok,hogy csak most írok,de az utóbbi két hétben,nagyon sok dolgom volt.Főleg az iskola miatt.Mindjárt VAKÁCIÓ,és nekem nagyon sokat kellett tanulnom,a dolgozatok miatt.Estére már mindig nagyon fáradt voltam.

Ma volt időm,hogy délelőtt pótoljam a dolgokat.

Az elmúlt két hétben,változás is volt az életemben.Megtanultam kerékpározni,és egyenesen Ausztriából,Tamás és Renáta jóvoltából kaptam egy saját biciklit.Már kétszer is voltam vele a Pilisben a Sikárosi medencében gyakorolni a bringázást.Szerintem már egész jól megy,igaz még az öcsémet Leventét nem érem utol.Anya azt mondja,hogy sok gyakorlással,és több önbizalommal,biztos utol fogom érni,de az öcsém olyan gyorsan biciklizik,hogy az már nekem túl gyors.Én jobban szeretek közben nézelődni.

dsc01032.JPG

Most jöjjön a Naplóm,amit a kerékpározásról írtam.

bringa1.jpg

bringa2.jpg

dsc00942.JPG

bringa3.jpg

bringa4.jpg

bringa5.jpg

dsc00962.JPG

Történt más változás is az életemben,2017 június elsejétől,már nem rendőr-gyerek vagyok,hanem kamionos gyerek.Az Apukám leszerelt.Én nem bánom,hogy már nem rendőr,mert én nagyon szeretek utazni és Apa azt mondta,hogy majd el fog vinni magával néha,hogy jobban megismerjem az országot.

A héten erdei iskolában kéne lennem az osztályommal,de sajnos anya nem tudta befizetni,mert nekünk nagyon drága a Balatonon tartott erdei iskola.Igaz szerintem ez a Balatoni időzés,nem is igazi erdei iskola.Az erdei iskola szerintem olyan mint ami Visegrádon van a Pilisi Parkerdőben.Nem baj,hogy nem mentem,mert Apa,elvitt helyette már kétszer is Kamionozni.Amúgy nem csak Apa,hanem a Nagyapám is kamionos.Apának mind a két nap,jó hosszú napja volt,de én egyáltalán nem fáradtam el.Ma erről is írtam Naplót,hogy a Kamionosokat meglepjem vele,köztük Apát és a Papát.

A mai Naplóm..

kamion1.jpg

kamion2.jpg

kamion3.jpg

kamion4.jpg

Így vezet az Apa..

kamion1_1.jpg

Én büszke vagyok Apára,hogy Kamionos lett,mert mindig azt mondta,hogy ez volt a gyermekkori álma.Nekem az,hogy Erdész legyek.Apa azt mondja,hogy biztos meg fogom valósítani én is,mert nagyon okos gyerek vagyok.

Ennyit szerettem volna elmesélni,remélem sokan el fogjátok olvasni a bejegyzésem,amit nagy szeretettel írtam Nektek.

Zalán az Erdő Lélek blog írója