Március a barlangok hónapja.

Két év óta,minden márciusban Anyáékkal barlangba megyünk,azért mert a március a BARLANGOK hónapja, az idén kétszer voltam a Pál-völgyi-Barlangban,egyszer csak Anyával,másodszor meg a bátyám kivételével ott volt az egész családom,Máté a busztesóm,és a szülei Judit és Jani. Voltam a Szemlő-hegyi barlangban is. Erről írtam Naplót Nektek. Egyébként nagyon szeretek barlangba járni,és szeretném kipróbálni komolyabban a barlangászatot. Overálban és sisakban,az nagyon jó kaland lenne. Olvassátok a Naplóm,szeretettel. A fotókat Anya készítette.

Örömmel elmondom Nektek,hogy elkezdtem a Naplóm III. kötetét.

dsc_4838.JPG

Március a barlangok hónapja!

dsc_4625.JPG

dsc_4840.JPG

A kiállítás.

dsc_4640.JPG

A Ferencvárosi teremben.

dsc_4649.JPG

Betti nővérem,Zoli és én.

dsc_4663.JPG

dsc_4841.JPG

Szekula Mária emlékhelye.

dsc_4664.JPG

Virágos kert.

dsc_4672.JPG

Az óriás folyosó és a vasorrú bába.Megtaláljátok a képen??

dsc_4680.JPG

A nővérem túrát-vezet. Elmesélte,hogy mi van a létra mögött,ahová csak barlangászok mehetnek.Ő járt már ott többször is.Betti elmondta,hogy a létra mögött, a Föld szíve van,és a Közgyűlés-terem.

dsc_4686.JPG

A Szemlő-hegyi barlangban már sokszor jártam,de most is találtam benne új dolgot. A bébi cseppkövek fejlődését.

dsc_4693.JPG

A Pál-völgyi Cseppkőbarlang.

dsc_4843.JPG

A barlangjáró csapatunk.

dsc_4707.JPG

Levente öcsém megmutatta,hol laknak a denevérek.

dsc_4710.JPG

A barlang orgonája.

dsc_4717.JPG

A Színház-terem.

dsc_4736.JPG

Cseppkő folyam.

dsc_4726.JPG

Ennyire sokan voltunk.

dsc_4741.JPG

Lóg a DENEVÉR. Téli álmot alszik.

dsc_4755.JPG

dsc_4845.JPG

Máté barátommal.

dsc_4761.JPG

Levente öcsém létrára mászik.

dsc_4764.JPG

Mese terem

dsc_4780.JPG

Hófehérke és a törpék.

dsc_4785.JPG

A Hefty kürtő ami majd 20 méter mély.

dsc_4793.JPG

Lassan véget ért  barlang-túra.

dsc_4622.JPG

Azután felmentünk a Hármas-határ hegyre.Ahol a legnagyobb örömömre összefutottunk Vályi Istvánnal,aki a legkedvencebb ismeretterjesztő műsoraim,műsorvezetője.

dsc_4803.JPG

Majd felsétáltunk a kilátóhoz.

dsc_4804.JPG

Megnéztük fentről Budapestet.

dsc_4819.JPG

Nagyon jól éreztem magam a hétvégén.Ti is menjetek barlangba,ha van rá időtök. Mert a március a barlangok hónapja.Nem csak Budapesten.

dsc_4530.JPG

A bejegyzést írta: Kiss Máté Zalán. (Zalán Naplója alapján)

Nagyon köszönöm,hogy elolvastátok.

Kulisszatitok: Így írom a Naplóm.

ze_naplo.jpg