Óbudai Advent

Elnézést kérek a Kedves Olvasóimtól,sajnos az utóbbi időben nem volt sok időm a blogomra,mert sokat kellett tanulnom délutánonként.Az ősz folyamán sajnálatosan kaptam egy-két rosszabb jegyet és Anya azt mondta,jobb lenne ha kijavítanám.Megígértem neki,hogy kijavítom és egy kicsit többet tanulok.Így a blogírásra nem jutott időm.Viszont ma Anya azt mondta,hogy most már lassan bepótolhatom a lemaradást,mert matematikából is szépen javítottam,5-ös lett a témazáró dolgozatom.Így most írok is gyorsan,méghozzá az Óbudai Adventi vásárról.

Anya tegnap elvitt az Óbudai Fő térre,ahol most már a tizedik óbudai Adventi vásárt tartják a karácsony előtti időszakban.Voltam már egy pár Adventi vásárban régebben,Budapest belvárosában,Győrben és Zalaegerszegen illetve Esztergomban is,de ennyire szépet és kedveset mint az ÓBUDA-i,még sohasem láttam.Tegnap este olvastam az interneten,hogy az országunk második legszebb és leghangulatosabb karácsonyi vására a miénk itt Óbudán.

Ez tényleg igaz,mert csupa csupa aranyló fény,korcsolyázni is lehet,van mindenféle finomság,étel és ital és fele annyiba kerül mint a Vörösmarty téren a belvárosban.

Képzeljétek el van gyerek forralt bor,amiről még Anya sem halott,és ha már nem hallott,akkor úgy gondolta,hogy nem maradhat ki az életemből,így vett nekem egyet..Szerintem gyümölcstea télies ízben,ami nagyon finom.A gyerek forralt bor,biztos csak fantázianév.Nekem viszont nagyon ízlett.

dsc_3105.JPG

A vásárban igazi kézműves dolgokat árulnak az árusok,olyanokat amiket saját maguk készítettek.

dsc_3135.JPG

dsc_3144.JPG

dsc_3148.JPG

A vásárban nagyon finom a kürtöskalács,parázson sütik.

dsc_3146.JPG

Anyától kaptam én is.

dsc_3115.JPG

Kürtöskalács evés közben igazán jó zenét hallgattam.

dsc_3118.JPG

Egyébként itt a Fő téren korcsolyázni is lehet,méghozzá ingyen,egészen február végéig.

dsc_3120.JPG

A felnőtt látogatóknak is van igazi eszem-iszom,dínom-dánom.

dsc_3130.JPG

dsc_3131.JPG

dsc_3134.JPG

..és képzeljétek el,van igazi RETRO körhinta..

dsc_3141.JPG

Ami nekem a legjobban tetszett az egész vásárban,hogy a HelloWood épített fakorongokból egy óriási nagy fenyőfát,amit mindenféle színben megvilágítanak.

dsc_3151.JPG

Nagyon de nagyon szép,szeretettel ajánlom mindenkinek,hogy nézze meg..Főleg az Erdészeknek és a Fásoknak,igazi faritkaság.Ilyen csak itt van Óbudán.

dsc_3154.JPG

Nagyon jól éreztem magam az Adventi vásáron,és nagyon büszke vagyok arra Óbuda-i gyerekként,hogy ilyen szép lett.

A rönkszelet fenyő előtt azt kívántam,hogy szép legyen az idei karácsonyom,hogy kaphassak megint igazi illatos fenyőt,hogy megtanulhassak síelni,hogy barangolhassak megint egy Erdésszel az erdőben,és megkaphassam a könyveket amiket kértem a karácsony szellemétől.Remélem valóra válhatnak mind,igazán boldog lennék.Remélem a rönkfenyő segíteni fog benne.

Kedves blogolvasók! Mindenkinek ajánlom szeretettel az Óbudai Adventi vásárt,ami igazán gyönyörű lett idén.

Kellemes és Békés Adventi időszakot Kívánok Mindenkinek : Kiss Máté Zalán kis-Erdész,a Pilisi Parkerdőből.

dsc_3133.JPG

Legközelebb egy igazán havas bejegyzéssel jövök,a Visegrádi hegységből.

dsc_3050.JPG

Ez volt az Erdő Lélek blog december negyedikei bejegyzése,szeretettel Nektek.